3 Ekim 2009 Cumartesi

kemallo, softer version..

bir adam düşünün ki adı kemal (bilgi ve erdem bakımından olgun kişi) olsun.. delikanlıların harman olduğu yerlerden biri olan 44 plakalı güzide ilimiz malatyada yetişsin.. yaşıtları okuldan sonra televizyonda spiderman çizgi filmi izlerken, türkiyede bahisçilik bilinmezken, o merdiven altı işletmelerde elden bahis oynasın.. istanbulda ayak basmadığı stadyum, halı saha, kırathane kalmasın.. sabah uyandığında el kaide militanlarını andıran suratı, haşin kılları, 1.90 a yakın boyu ben erkeğin hasıyım diye bağırsın.. tüm bunlara karşın, tüm arkadaşları puştun, ibnenin önde gideniyken, bu sert erkek, onur ve gururun yılmaz savunucusu olsun.. ilkelerinden hiç vazgeçmesin, delikanlılık kitabının yazdıklarından birkez olsun şaşmasın..
sonra gene düşünün ki, bir gün facebooka girdiğinizde, hiç tanımadığınız biri size ekleme talebi yollayıp, açıklama olarak da "kendi aramızda kemalin kadın elbisesi ile fotoğraflarını paylaşıyoruz" yazsın..
tabi o kadar ihtimal dışı bulursunuz ki, biri acaba facebookumu falan mı hacklicek diye kıllanırsınız. ki ben de aynen öyle kıllandım. ama sonra bi baktım, bu kemal olacak densizin nişanlısı dahil (evet adam bir de nişanlı ya) herkes mutual friends de.
velhasıl kelam mevzu gerçekmiş. bu terörist kılıklı adam hakkaten kadın giysisi giymiş. utanmasa jartiyer falan da giyecekmiş. hatta şimdi bi daha baktım resimlere, tek elinde de dirseğe kadar file eldiven var, tek parça (eteği mini) elbisesiyle pişmiş kelle gibi sırıtıyor.
bu adamın babasının adı cumali (camiada pala cumo diye bilinir), kuzeni malatya güreş şampiyonu. ailenin diğer erkeklerine baktığımızda da, bunlara bir yerlerden aslan geni bulaşmış diyebileceğimiz özelliklere sahipler. ama gel gör ki, bu hırto, bu özelliklerini sadece 25 yıl koruyabildi. ve sonunda içindeki çekinik topoş geni aktif hale geldi. böyle diyorum çünkü zaten kemalloda son zamanlarda bir yumuşama belli belirsiz seziliyordu. kahveden uzaklaşmalar, maçları izlememeler, sigarayı bırakma gibi. zaten bizim tüm ekip olarak senelerce herşeyi deneyip, bir kadın çorabı bile giydirmeyi başaramadığımız kemallonun, basit bir playstation iddiası üzerine mezuniyet balosuna giden liseli kızlar gibi giyinip süslenmesi ciddi bir kunekliği işaret ediyor. (hatta içten içe iddiayı bilerek kaybettiğinden bile kıllanıyorum)
tabi artık olan oldu. bundan sonra neler yapılacağını da irdelemek lazım. biz ekip olarak adam olma yolunda adım adım ilerlemeye çalışırken, kemonun adamlıktan kadınlığa doğru ani sıçraması ona olan saygımızı azaltsa da, sevgimizden pek fazla birşey eksilteceğini sanmıyorum. yanlız ben kişisel olarak eski çeteleleri araştırıp, bizim mini playstation turnuvalardan kazanıp da kemalden tahsil edemediğiklerimi talep etmeyi düşünüyorum. önümüzdeki günler kemo, ya da yeni adıyla totoş kemal için oldukça hareketli geçebilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder