3 Ekim 2009 Cumartesi

pala

geçen sene gezdiğim bir fuarda birinin bana lise bitti mi diye sorduğundan beri ciddi bir yaş kompleksi yaşıyordum. göbek bırakmam, kafamı sürekli olarak kazımam, hatta konuşurken sesimi kalınlaştırmam bile fayda etmeyince, son çare olarak bıyık bırakmayı denedim. sanırım 30 eylülden beri bıyıklarımı kesmiyorum. seyrek oldukları için de onlara aloe vera lı kremlerle, badem yağlarıyla bakıp gürleştirmeye çalışıyorum. 1 ay geçmesine karşın hala, bazı kişilerin 3 günlük bıyığı gibi durmasına rağmen, dün köpeğimizi gezdirirken, 10-12 yaşında bir çocuğun "AMCA, ısırır mı" diye sorması göğsümü kabarttı. her ne kadar çok rahatsız birşey olsa da bu bıyık işini sürdüreceğimi düşünüyorum. bu çerçevede önümüzdeki günlerde blogun adını "palanın kehaneti" ne de çevirebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder